Om je goed van dienst te kunnen zijn maken we bij Bedrijfsrooster gebruik van online support software. Zo kunnen we makkelijk samenwerken in dezelfde omgeving.
Afgesproken tijdstip demo
Vooraf spreken we een datum en tijdstip af waarop een Bedrijfsrooster Product Genius telefonisch contact met je opneemt. De demo kan beginnen! Houd rekening met 30 - 60 minuten als eerste training.
Voorbereiding
Voor een snelle start zet je alvast de support software aan en log je in op je eigen Bedrijfsrooster omgeving. We gebruiken daarvoor de eigen Bedrijfsrooster TeamViewer die jij alleen hoeft te downloaden en opstarten, je hoeft dus niks te installeren of in te stellen.
Download de Bedrijfsrooster Support software
Start de download via de volgende link: https://get.teamviewer.com/bedrijfsrooster-support
Het kan enkele seconden duren voordat de download begint. Als deze klaar is, open je het gedownloade bestand, je hoeft dus niks te installeren.
Om snel te starten zorg je ook alvast dat je ingelogd bent op Bedrijfsrooster.
Wacht op telefonisch contact van Bedrijfsrooster Support
Bedrijfsrooster is natuurlijk van de tijd, dus we nemen als het goed is exact op het afgesproken tijdstip telefonisch contact met je op. Ben je nog niet online in onze support software, of staat er een rijtje voor onze espresso machine, dan bellen we je binnen enkele minuten.
Wat als het niet lukt om de software te starten?
Mocht het niet lukken de software te starten of heb je vragen dan vernemen we die natuurlijk graag. Dit kan via het vraagteken in de app, maar kan ook tijdens het telefonisch contact besproken worden.