Bedrijfsrooster maakt gebruik van Documentatie, Support Tickets en Telefonie om jou zo snel mogelijk van de juiste informatie te voorzien. Check in dit artikel hoe we jou zo snel mogelijk kunnen helpen.
Belangrijke punten bij Support
Wil je dat support meekijkt in jouw gegevens en online omgeving? Dan is het noodzakelijk dat een ticket wordt aangemaakt via het vraagtekentje rechtsboven in de app, vanaf het account waarop Bedrijfsrooster Support dient mee te kijken.
Om je goed en snel van dienst te kunnen zijn vragen we je aandacht voor de volgende punten.
- Vanwege Privacy & Beveiliging alleen via Support Ticket account toegang
Toegang tot jouw account en gegevens van je organisatie is vanwege beveiliging en privacy wetgeving beperkt. Het is voor medewerkers van Bedrijfsrooster alleen mogelijk vanuit een Support Ticket inhoudelijk op vragen met betrekking tot jouw account in te gaan. Mogelijk plannen we een (telefonische) remote support sessie in.
- Telefonische remote-support tijdens kantooruren
Telefonisch zijn we op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 - 17:00 uur bereikbaar en kunnen we informatie verstrekken zoals beschikbaar in deze documentatie. Voor vragen waarbij toegang tot je account nodig is, of waarbij Bedrijfsrooster verder moet onderzoeken, vragen we je een Support Ticket aan te maken. We mailen of bellen je dan zo snel mogelijk terug met een goed antwoord, of plannen samen een remote-support sessie in.
- Verstrek altijd jouw e-mailadres en naam bedrijf
Geef altijd het e-mailadres van jouw persoonlijke Bedrijfsrooster account en de naam van het bedrijf op bij een Support Ticket of telefonisch contact. Dit wordt automatisch gekoppeld aan je vraag, als je vanuit de Bedrijfsrooster App een ticket aanmaakt.
- Verstrek zoveel mogelijk specifieke informatie
Vermeld bij vragen omtrent diensten, van die dienst altijd de datum, tijd en indien mogelijk de naam van ingeplande medewerker. Gaat de vraag over een medewerker of heb je een probleem dat zich voordat in een specifiek onderdeel van de software, vermeld dan altijd om welke persoon of onderdeel het gaat.
Hoe maak ik een Support Ticket aan?
Je kunt het best een Support Ticket aanmaken via het vraagteken in de Bedrijfsrooster App. Het ticket krijgt dan meteen de juiste informatie gekoppeld, over jouw account en bedrijf. Zodra het ticket is ingediend ontvang je per e-mail een bevestiging.
Het is ook mogelijk via de Documentatie pagina's een ticket aan te maken. Vermeld dan wel de belangrijke gegevens over jouw account (e-mailadres) en de naam van je bedrijf.