Het is natuurlijk vervelend als je niet kunt inloggen op jouw Bedrijfsrooster account. Om achter de oorzaak hiervan te komen, doorloop je onderstaande stappenplan.
- Is jouw account al door de Bedrijfsrooster beheerder binnen jouw organisatie geactiveerd, en heb jij via de activatielink jouw persoonlijke inloggegevens gecreëerd?
- Indien je eerder ingelogd bent geweest, of het antwoord ja is; ga naar stap 2.
- Indien je niet weet of jouw account al geactiveerd is, neem contact op met de Bedrijfsrooster beheerder binnen jouw organisatie.
- Controleer of je wel via de URL: app.bedrijfsrooster.nl, of via de Bedrijfsrooster App probeert in te loggen.
- Controleer of het E-mailadres de juste is. Vraag hiervoor eventueel aan de Bedrijfsrooster beheerder binnen jouw organisatie welke hiervoor geregistreerd staat.
- Vul het wachtwoord en probeer in te loggen.
- Indien dit niet lukt; klik op wachtwoord vergeten.
- Je ontvangt nu een e-mail met een link om je wachtwoord te herstellen. Klik op deze link.
- Creëer een nieuw wachtwoord die aan de eisen voldoet, en klik op [wachtwoord opslaan].
- Ga naar inlogpagina.
- Lukt inloggen nu nog steeds niet, neem dan contact op met Bedrijfsrooster support via support@bedrijfsrooster.nl. Vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen
- De organisatie waar je voor in probeert te loggen
- De exacte foutmelding die in het rood boven de inloggegevens komt te staan na een mislukte inlogpoging.
LET OP! Probeer je drie keer, zonder succes, in te loggen? Dan wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Na 1 uur kun je het nogmaals proberen.